هيان ساندان


املاک نخیل

چون تعدادي از دوستان نظر داد بودند كه با توجه به سرعت اينترنت پايين نميتونن كاتا ها رو دانلود كنن(البته حجم تمامه كاتا به صورت فيلم كمه و با دايال اپ هر كاتا رو حدود 20 دقيقه ميشه دانلود كرد) سعي ميكنم كاتا ها رو صورت يك عكس بزارم

http://jka.uchicago.edu/images/Heian_Sandan.jpg


نظرات شما عزیزان:

نوید مظفری
ساعت14:22---19 خرداد 1393




تو رو به خدا کلیپ تمام کاتا های سبک شوتوکان را به ایمیل من ارسال کنید
سلام در صورت داشتن مشکل در دانلود برای شما ارسال میشودپاسخ:


نوید مظفری
ساعت14:17---19 خرداد 1393
تو رو به خدا کلیپ تمام کاتا های سبک شوتوکان را به ایمیل من ارسال کنید
پاسخ:سلام در صورت داشتن مشکل در دانلود برای شما ارسال میشود


lili
ساعت13:12---26 آبان 1392
با تشکر از سایت خوبتون،لطفا کلیپ کل کاتاهای سبک شوتوکان را برای من ارسال کنید. با تشکر


پاسخ:سلام شما به راحتی میتونین از بلاگ دانلود کنین ولی من براتون ایمیل میکنم


عسل
ساعت15:29---19 آبان 1391
میشه فیلمه کاتاهارو بزارین؟؟اگه امکانش هست این کارو کنید واگه بازم امکانش هست برام ایمیل کنید.میدونم سرتون شلوغه ولی اگه برام بفرستید ممنون میشم
پاسخ:سلام چند تا پست مربوط به فیلم کاتا ها هست ولی به زودی فیلم های جدیدی میزارم


فرشته
ساعت8:16---24 مهر 1390
سلام

وب بسیار آموزنده ای بود

اگر میشه تصاویر متحرک کاتاهای ساندان و گودان را برای ایمیل کنید .(خودم موفق به دریافتش نشدم.)

باتشکر
پاسخ:سلام اين تصاوير متحرك نيستن و به صورت 1 عكس ثابت هستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: